poniedziałek, 24 maja 2010

Krewetki Italiano

Miałam dzisiaj ochotę na coś extra. Wiadomo, że nie chciało mi się za długo pichcić więc wpadłam do Biedronki (sklep najbliżej) z nadzieją, że coś znajdę. I oto niespodziewanie natrafiłam na tygrysie krewetki. Bardzo ładnie. Paczka 250 gr prawie 10 zł, ale co tam ... czasami można zaszaleć. Żeby jednak nie przedobrzyć dokupiłam jeszcze mozzarellę i sos do sałatek z grzankami Knorra (nowość).


potrzebne:

- krewetki tygrysie x 2
- ser mozzarella
- sos do sałatek z grzankami Knorr

wykonanie:

Krewetki (aby nie było za bardzo dietetycznie) ugotowałam na wodzie z dodatkiem przyprawy do gyrosa (szczypta), a następnie dodałam trochę masła i bułki tartej. Na osobnym talerzu pokroiłam ser w małą kosteczkę + dorzuciłam grzanki z opakowania Knorra. Sam sos pewnie kiedyś do czegoś wykorzystam. Wyszło mało kalorycznie (w końcu krewetki są mega zdrowe), ale i smacznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz